O mnie — Słowny Typ — Marcin Malec

3 Od zawsze mówiłem, że jestem człowiekiem orkiestrą, ale dopiero po zdiagnozowaniu ADHD zrozumiałem, co tak naprawdę oznaczają te słowa.

Nazywam się Marcin Malec i w moim życiu jedno jest pewne – zmiana.

Pierwsze lata studiów licencjackich w Szkole Głównej Handlowej poświęciłem na odkrywanie tego, co mnie jara.

Stażowałem w takich firmach, jak Panasonic, Microsoft, PwC, P&G, a nawet otarłem się o dyplomację w Ambasadzie Amerykańskiej. W ramach międzynarodowych korporacji zgłębiałem tematy digital marketingu, strategii i komunikacji.

Na magisterce postanowiłem pójść o krok dalej i zacząłem wgryzać się w startupy i content marketing. Byłem odpowiedzialny za stworzenie i egzekucję komunikacji Uber Eatsa, a potem Wolta. W ramach mojej pasji do motoryzacji, koordynowałem digital marketing dla Yamahy. Wtedy też poczułem, że jestem gotowy.

Gotowy, żeby pójść na swoje.

W 2019 roku otworzyłem firmę, z którą do dziś dzielnie kroczę przez życie.

Zaczynałem od zleceń copywriterskich. Wśród moich klientów byli m.in. Mercedes, 3M, Remington, Kubota, Cloudware czy Decathlon. Tworzyłem specjalistyczne wpisy blogowe, raporty i case studies. Wymyślałem hasła reklamowe i pisałem treści na www.

Później wsiąkłem w tworzenie strategii i wprowadzanie zagranicznych firm na rynek polski. Byłem odpowiedzialny za launch Klarny w Polsce. Pod sobą miałem całą komunikację – od aplikacji aż po OOH. Następnie jako Growth Marketing Manager odpalałem francuski fintech Shares, gdzie odpowiadałem za pozyskiwanie nowych użytkowników.

Najbardziej jestem dumny z projektów dla dwóch firm: Google i BCG. Dla Google tworzyłem oraz realizowałem strategię e-mail marketingową dla jednego z najważniejszych projektów w ich portfolio, a BCG wspieram jako zewnętrzny ekspert i tworzę treści dla ich klientów.

W międzyczasie budowałem swoją markę osobistą. Zaczynałem od Instagrama, potem dołączył Facebook. Aż w końcu przyszedł czas na LinkedIn, który wywrócił moje życie do góry nogami.

To właśnie 2 lata temu odnalazłem to, co sprawia mi największą frajdę - zacząłem szkolić z budowania marki osobistej na LinkedIn. W międzyczasie rozwinąłem swoje konto do 20 000 obserwujących, zajmując w 2023 roku 2. miejsce w konkursie LINfluencers.

Dziś pomagam i wspieram ludzi oraz firmy w procesie szukania swojego głosu i autentyczności. Dzielę się doświadczeniem zdobytym na placu boju. Od innych trenerów odróżniam się tym, że nie tylko opowiadam, jak działa LinkedIn i dlaczego strategia marki osobistej jest kluczem do sukcesu. Przede wszystkim uczę pisać, bo to jest to, na czym znam się najlepiej.

Mówią na mnie
Słowny Typ.
Miło Cię poznać!

Po godzinach jestem ojcem, partnerem i pisarzem.

Piszę bajki dla dzieci, a dotychczas w księgarniach ukazały się: „Jaszczurka Drago i Planeta Lawa”, „Edzio Płoza i Śnieżne Binokle”, a do końca 2024 roku wyjdą „Przygody Liściaka, którego poniosło” oraz kolejne części przygód Drago.

Uwielbiam składać klocki Lego i chodzić na solo randki. Inwestuję w rzadkie książki, ale na razie jeszcze na żadnej inwestycji nie wyszedłem na plus.